Home  /  Medijska scena  /  Istraživanja

10. 12. 2002

ISTRAŽIVANJE SLUŠANOSTI RADIO PROGRAMA NA TERITORIJI SRBIJE

- NOVEMBAR 2002. godine -

Naručilac istraživanja: IREX
Realizacija: SMMRI (Strategic Marketing & media research institute)

NAJZNAČAJNIJI REZULTATI ISTRAŽIVANJA

Istraživanje, čiji su neki rezultati predstavljeni u ovom izveštaju, je sedmo istraživanje radijskog auditorijuma koje je naručio IREX, a realizovao Strategic Marketing /SMMRI/ (prvo je realizovano još u maju 1998. godine).

Cilj svih ovih istraživanja bio je da se izmeri auditorijum najznačajnijih radio stanica u zemlji, kao i da se dodje do najznačajnijih stavova vezanih za slušanost radio programa.

Svi predstavljeni podaci dobijeni su na osnovu Dnevnika koji je vodilo ukupno 5618 ispitanika sa teritorije Srbije bez Kosova (populacija od 10 do 70 godina).

Ispitanici su Dnevnik vodili ukupno 7 dana (od ponedeljka 4. Novembra, do nedelje 10. novembra 2002. godine). Evidencija o slušanosti vodjena je po 15-minutnim intervalima.

Pored Dnevnika slušanosti, ispitanici su odgovarali i na dodatni upitnik koje sadržao pitanja opšteg tipa vezana za slušanost radio programa.

POGLEDAJTE GRAFIČKI PRIKAZ REZULTATA ISTRAŽIVANJA (word 383KB)

  • Nema komentara.

Najnovije

Ostali članci
Pravni monitoring
Medijska pismenost
Korupcija u fokusu
izvestaj
Bolja Srbija
Lokalne samouprave
demolizam
ANEM kampanje

Anketa

Novi medijski zakoni

Koliko će novi medijski zakoni podstaći razvoj medijskog sektora?

Značajno

Donekle

Malo

Nimalo

Rezultati

Intranet login

Najnovije informacije o aktivnostima ANEMa

Prijavite se!

Unicef
Unicef
Bolja Srbija
Novinari

Rekonstrukcija i redizajn web sajta realizovani su zahvaljujući građanima SAD u okviru programa podrške medijima Američke agencije za međunarodni razvoj (USAID) koji implementira IREX.
Sadržaj web sajta je isključiva odgovornost ANEMa i ne predstavlja zvaničan stav USAID-a i IREX-a.

 

Takovska 9/16, 11 000 Beograd; Tel/fax: 011/32 25 852, 011/ 30 38 383, 011/ 30 38 384; E-mail: anem@anem.org.rs