01. 01. 2007
ISTRAŽIVANJE GLEDANOSTI LOKALNIH TV STANICA U SRBIJI NOVEMBAR 2006.
- NOVEMBAR 2006. godine -
Naručilac: IREX
Realizacija: AGB Nielsen Media Research & Strategic Marketing /SMMRI/
Uvodne napomene
Istraživanje, čiji su osnovni rezultati sadžani u ovom izveštaju, deseto je istraživanje gledanosti TV programa koje je naručio IREX, a realizovao Strategic Marketing/SMMRI.
Osnovni cilj istraživanja je da se preciznije izmeri pre svega gledanost lokalnih TV stanica, kao i gledanost TV stanica u manjim sredinama, koje su uglavnom definisane granicama jedne opštine.
Podaci o gledanosti TV stanica su dobijeni kombinacijom dve metode merenja:
- Elektronskog merenja putem piplmetara - koristeći AGB Nielsen Media Research nacionalni reprezentativni uzorak.
- Terenskih anketa - popunjavanje dnevnika, u kome su ispitanici po 15-minutnim intervalima vodili evidenciju o TV stanicama koje su gledali.
Period istraživanja: 11.11.2006. - 17.11.2006.
Ciljna populacija: 7.070.000 ljudi starijih od 4 godine koji žive na teritoriji Srbije bez Kosova, u domaćinstvima sa bar 1 TV aparatom. Poseban poduzorak bilo je stanovništvo u sledećim stratumima: Subotica, Novi Sad, Sremski Karlovci i Srem Užice, Čačak, Kraljevo, Novi Pazar, Kragujevac, Kruševac, Niš, Bor, Zaječar, Pirot, Dimitrovgrad, Leskovac, Vranje, Bujanovac i Preševo. Ovaj poduzorak odnosi se na populaciju od 2.100.000 ljudi starijih od 4 godine koji žive u navedenim stratumima.
Veličina prosečnog dnevnog uzorka imala je 6.653 ispitanika.
Termini koji su korišćeni u istraživanju - podela TV stanica:
-Nacionalne: RTS1, RTS2, PINK, B-92, AVALA, FOX, Košava i Happy
-Regionalne (Vojvodina):RTV1, RTV2, SUPER
-Lokalne
-Strane stanice iz susednih zemalja (Hrvatska, BiH, Mađarska...) i stanice sa Kosova
-Strane internacionalne
-Domaće kablovske televizije
-Ostalo
-DVD, VCR, Video igre…
Preuzmite najznačajnije rezultate istraživanja:

-
Nema komentara.